32 lååånga dagar

Sitter här och känner mig lite mör i kroppen, börjar faktiskt bli totalt slut. Men det kanske inte är så konstigt med tanke att när jag på onsdag är ledig inte varit det på 32 dagar. Det är lång tid att jobba. Men vilka 32 dagar sen. Förstår inte att jag hunnit med så mycket.  Och så mycket som hänt...

Vilken helg, utgång både fredag och lördag, jobb jobb jobb. Total utförsäljning på swe innebär att människor blir som galna och vi stackare som arbetar där inte får sitta på en hel dag. Men så roligt det är! Har nog sällan tyckt det är så roligt att gå till jobbet som det är nu och vad fort tiden går. Dolly Parton med Moa och mig är så bra. Nästa person som frågar om det är 70 på röda prislappen kastar vi ut genom fönstret. Hur kan man bara INTE förstå "70 % på ORDINARIE pris?". Vad går det att missförstå? Eller när det står "endast kontanter" och varenda en frågar tar ni inte kort? är det bara kontanter? Eh, ja, annars hade vi väl för f'*n inte skrivit en lapp!!!!!?

Jag har lärt mig något, jag är inte blåögd längre jag börjar bli lyckllig
Du behövde tid, du hade tid...jag har alltid funnits för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0