Busig

Jag känner mig som min katt idag. Hon bara springer omkring och hoppar från möbel till möbel och rätt vad det är hugger hon mig i foten för att i nästa sekund hoppa upp knät och be om att bli kelad med. Riktigt så illa är det kanske inte med mig att jag skulle hugga min gäst om jag nu hade någon, Men jag är så där busigt glad idag. Vill bara springa iväg, hoppa över saker, tralla och sjunga. Jag har en härlig dag bakom mig och en underbar dag framför mig.

Snacka om jag att jag är lättpåverkad, två glas vin innanför kragen och jag mår som en lärka. Det var det värt. Det är på riktigt nu. Eller blev allt bara knas? Tror inte det.

Så till dagen då. Tog mig en välförtjänt sovmorgon med uppehåll för frukost. Det där med mat och rutiner är viktigt för mig. Ska snart åka iväg och träna bodypump så att inte vinet hamnar på fel ställe (skämt o sidor, elr?) och sedan "hoja" till min ängel som jag inte sett på evigheter och sen avsluta dagen med mamma på bio och premiären av den nya Arn. Och sen vad kvällningen bjuder på har jag ingen aning, skulle egentligen behöva lägga mig och sova tidigt men jag vill inte. Jag vill ha mer... Den som en gång fått smak på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0