Det är härligt

Det är alltid lika härligt att jobba bakis, att man aldrig lär sig. Men det spelar ingen roll, den här helgen hade jag sparat åt mig och det blev min helg! Så otroligt kul har jag haft det. Visserligen har jag jobbat men det betyder ju bara att jag tjänat pengar samtidgt som jag roat mig! Och man jobbar ju för att ha pengar till fritid.

Det finns en fjäril i mitt liv. Som vill fälla vingarna ut över världen . Jag tar ett andetag, är inte redo än. Det finns så mycket, så jobbigt att vara sig själv ibland. För många tankar och för lite ord. Det blir bra, allt blir bra.

Igår blev det vi forever min bästa vän. Vill bara att hela världen ska veta att jag älskar dig mer än allt. Tänk att jag, jag, har fått en så otrolig tur. Tänk att jag träffade dig. Att du ville ta dig an mig. Och igår öppnade du mitt hjärta, du kom längst in till mina väl bevarade hemligheter. Det finns ingen som tidigare varit där. Inte så och inte så ärligt, som faktsikt velat veta av omtanke inte av nyfikenhet och för att nicka och sen glömma. Jag glömmer inte. Jag känner mig bekväm i dina ögon när du ler. Du är min ängel, min egen allt!

Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls. I´m yours.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0