Förtydligande

Här sitter jag och skriver mina tankar och kanske finns det någon som vill ta del av de. Det är inte mina innersta hemligheter jag skriver om men det är saker som jag har på hjärnan just nu. Att läsa någon annans blogg är som att köpa grisen i säcken. Man vet inte vad man får förrän man öppnat. Och så är det. Kanske ligger det en tupp i säcken och man fattar ingenting eller så har man tur och grisen ligger där precis som den skulle. Man kan inte läsa någons blogg och sen bli förvånad över vad som står eller be om en förklaring. Vem åker till marknaden och ber bonden förklara att det ligger en tupp i säcken när han är säker på att han la dit en gris?

Saker och ting kan missuppfattas men det är ert problem inte mitt. Låter kanske hårt men så är det. Som sagt min blogg finns till för mig och jag är glad att ni vill ta del av den ibland. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0