I'm "Carrie Bradshaw"!

Jag älskar sex and the city och tycker att Sarah är en av de vackraste kvinnorna i världen. Serien har räddat mig från många regniga, grå dagar. Tillsammans med tjejerna flyger tiden iväg. Jag hoppas att jag äger en liten del av damernas styrka och självförtroende. Det är så härligt att se deras vänskap och hur de alltid ställer upp på varann trots att de är helt olika. Tänk att få leva i deras värld bara för en dag, tänk att få ha alla vackra kläder på sig och bara komma i allt utan att behöva tänka på vikten. Tänk att kunna dricka varje kväll utan att det vare sig påverkar figuren eller jobbet. Tänk att få leva i en fantasi ( för det är ju trots allt det som det är) tänk att få vara Carrie Bradsahw!



You are creative in all things you do. Whatever your passion is--be it writing, shoes, or adorning yourself--you are constantly inventive. Your keen eye for beauty and color lead you to try new things. Those new things combined with your friends admiration of you makes you a trendsetter. You're the type that would accentuate your wardrobe with a red rose lapel pin and discover that everybody is wearing it the next day. And why not? It looks fabulous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0