Inget kan gå fel

Åh herre gud vad är det som händer? Hur kan allt bara försändra sig så på en handvänding? Jag mår så otroligt bra! Har sådan energi att det är helt ofattbart! Det finns fortfarande saker som gör mig orolig men det känns som att jag inte kan gå runt och oroa mig över det. Jag vet att det kommer lösa sig. Får jag bara rida på lyckans vågor lite till så har jag nog så jag klarar mig länge.

Tänk vilken insikt jag har fått. Hoppas min energi smittar av sig på folk i min omgivning. Tänk att jag får ha den här turen. Är det kanske för bra för att vara sant?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad härligt! Du smittade verkligen av dig till mig som haft en jobbig dag! Så tack... För alla så går livet upp och ned ibland. Du verkar dock vara starkare än någonsin och i o m att man lär sig av livets nedgångar så klarar man av dem bättre nästa gång och då med en klackspark! Kram

2008-08-13 @ 23:08:43
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0