Inte som det ser ut

Känner att det blir lite negativ klang i min blogg just nu. Allt som såg så bra ut. Men det är inte det att jag inte längre är lika lycklig utan att ju lättare och gladare jag blir desto mer kommer tankar och jag ser klart på saker och ting. Jag kan lägga ihop två och två.

Faktum kvarstår, en geting skulle aldrig överge sin drottning, en prins skulle aldrig strunta i sin prinsessa, ett lejon sin hona och Gud skulle aldrig någonsin lämna sin Ängel när hon som bäst behövde honom. Han skulle inte gå när ängeln satt ensam och grät och bad om uppmärksamhet. Han skulle inte gå trots att det fanns andra änglar som var roligare att umgås med. Han skulle aldrig ta en ängel förgiven hur liten hon än var. Alla änglar älskar sin Gud, även den ängel som visar det minst, det är antagligen hon som behöver honom mest.
Vad händer när Gud trots allt vänder kinden till? När han låter sin ängel själv ta hand om sina problem? Jo hon gråter lite till och ber om lite mer uppmärksamhet men sen börjar hon så sakteliga ta sig upp och med eller utan guds hand vilande på sina axlar klarar hon det. För hon är en ängel.

Du var min prins, jag älskar dig, det kan inget ändra på, du behandlade mig som en människa när ingen annan förstod och jag var rädd för mig själv och jag saknar det men jag förstår. Jag är förstående. Det blev inte som vi tänkt men det blev bra ändå.... Du behövde tid...
Det är början på något nytt.
It´s time to set this club on fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0