Intensiv dag

Efter en veckas vila från allt som kan härstammas från ansträngningar kliade det i kroppen igår, den ville blir trött. Så när katten väckte mig runt 5 var det bara att stiga upp, sätta på kaffebryggaren snöra på sig skorna och ge sig iväg på en joggingtur. Var på jobbet klockan 7 och när det blev dags för lunch var det jag som tog mig ner på stan för en liten shoppingtur. Investerade i lite nya kläder och en bricka. Nöjd beger jag mig åter till jobbet för att vid 4 cykla hem och utfodra katten, fram med kattmaten in i kylen igen och sen åter iväg på cykeln för ett 60 min spinningpass, det var varmt vill jag lova. Men vilken kick sen. Hem igen för att äta och varva ner för att sedan avsluta  dagen med en rask promenad och film.

Puh, det var mycket det. Vilken rapportering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0