Jag ryser

Jag tror att jag just nu lever världens bästa liv. Här sitter jag med katten på bordet, kaffe i koppen och väntar på att klockan ska bli 1 så jag kan gå och jobba till 7 ikväll. Inga större ansträngningar med andra ord. Jag är omgiven av världens bästa människor som jag älskar och som jag känner älskar mig. Jag vet vilka mina vänner är och jag värderar de högt.

Vilken kraft och energi jag har. Jag ryser när jag tänker tillbaka på veckorna som varit. Jag har äntligen lite kontroll. Jag klarar av att stå emot mig själv och att vinna över sig själv är den bästa vinsten. Finns ingen härligare känlsa.

Kom på en annan sak jag måste dela med mig av. Det är när man inser att sina föräldrar inte bara är föräldrar utan människor med problem och funderingar. Jag är så glad att jag har mina föräldrar. Det kanske är klychigt, men jag är 100% säker på att mina föräldrar skulle göra allt som står i deras makt för att hjälpa mig.Jag känner mig verkligen trygg i den vetskapen och jag glädjs över att jag kan umgås och ringa till de utan att ha något att säga. Jag kan gladeligen prata med de varje dag och har jag en dålig dag behöver jag inte låtsas utan jag vet att de älskar mig ändå. Och finns det någon människa som känner mig bättre än mina föräldrar och som är klokare? De har redan levt med de problem som jag har och även tagit sig ur de. De vet vad de pratar om och de kan ge konkreta råd. Jag ska aldrig någonsin igen i hela mitt liv skämmas för mina föräldrar. Spelar roll vad andra tycker? De har inte en aning om något!


Jag har ljugit på en fråga men bara för att du ljög mig rakt upp i ansiktet och jag kan inte berätta att jag vet, Men jag vet, så jag håller masken och du snackade om sanning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0