Spontanitet

Åh vad jag har blivit bra på att göra spontana saker. Jag har tränat länge och trots att det ibland svider så går det lättare och det är ju så kul! Igår var en spontanens dag, kusin föreslog en öl på Bishops men eftersom jag hade middagsplaner var det inte att tänka på. MEN, fråga kan man ju alltid och efter middagen tog jag mitt sällskap och mötte upp kusin vitamin för en öl. En öl som snabbt blev 3. Men vad kul vi hade! Så otroligt mysigt att bara sitta i Grappas soffor och känna lite utlandskänsla. Ja för Bishops kom vi inte in på eftersom det var avspärrat på grund av rånet som försegick på banken en bit bort.

Man kan inte vara arg på en budbärare och man kan inte vara arg för att man en dag får se sanningen i vitögat. Allt kommer förr eller senare fram. Det är jobbigt. Att stå ansikte mot ansikte med sanningen. Hemska tanke. Men jag hoppas det inte förändrar något. För i så fall har man låtit lögnen besegra.

Jag är så glad att mr Big klarar alla test han utsetts för. Acceterar och accepteras. Viktigt, viktigt. Men egentligen inte. Jag har verkligen överraskat mig själv.  Jag lyssnar på min magkänsla och det säger att vägen inte blir lättare för att jag väntar. Det är bara att köra och trycka på gaspedalen lagom hårt så ska jag se att jag klarar mig ifrån fartkamerorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0