Tack

Vill bara referera till tidigare inlägg om föräldrar och idag fick jag ytterligare ett bevis på mina åsikter. Pappa kom och hämtade mig idag för att storhandla eftersom jag inte har någon bil och han så gärna(?) ställer upp. Jag handlar och handlar och jag kan lova att det inte var någon halvtom vagn som så småningom hamnade i kassa. Den var överfull. "Var det bra så, 1458:-"  blä så dyrt tänker jag  och börjar treva efter koret då hör jag pappa säga nej den här mjölken och brödet också och så betalar han. Jag blev så glad att jag inte visste vad jag skulle göra. Alltså jag är fortfarande helt otroligt glad! Nu kan jag köpa mina höststövlar utan problem! Jippi

Ska snart ner på stan och lägga vantarna på ett par stövlar alltså och även träffa en kompis som snart överger sverige och sticker till Norge. Möjligtvis hinner jag träffa min ängel också. Och ikväll ska jag laga köttfärsås och köttbullar! Kanske hinner jag även en sväng till gymmet men idag har jag gett mig själv en fri dag att göra vad som jag känner för.

Det är så onödigt att göra en höna av en fjäder. Allt blir så mycket värre än om man tar det för vad det är. Ta de lugnt, ta ett andetag, räkna till 10 och börja sortera tankar så klarnar det nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0