Trött

Åh, idag är jag så trött. Natten bjöd inte på många timmars sömn. Har ju en liten älskling hemma som vill ha full uppmärksamhet konstant. Så strax innan 7 gav jag upp och lagade lite frukost. Drog på mig träningskläder och joggade till gymmet. Så nu är det avklarat för dagen också. Bra det eftersom jag har härliga planer för kvällen.

Det som är bra när man stiger upp tidigt och börjar jobbet sent är att det hinns med så mycket. Jag hann tvätta 4 maskiner och melan varje maskin diskade och pysslade jag lite och hann även med att sova 1,5 timmar. Trots alla fördelar finns det en nackdel, jag är trött. Brukar klara mig bättre men idag är jag verkligen trött. Känns som jag ska somna när som helst. Och här ska jag stå till 19:15....

Varför går tiden så sakta när man längtar?

Jag är så glad att jag har mig! Och all den styrkan jag ger mig själv. Det är ju trots allt jag som själv utför allt som jag lyckas med. Det går att skylla på omständigheterna när något går fel men det är alltid sin egen arm som sätter kanylen i den andra till slut. Så tack Karolin för att du tar hand om dig själv och för att du äntligen börjar få lite skinn på näsan och säger ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0