Semester vibbar

Har tjuvstartat semsestern lite här hemma med två lediga dagar! Så skönt har det varit. Mycket sol, träning, spontana utflykter, god mat, goda drycker och bara njuta av ledighet. Det är det sommaren är till för. Jag kan verkligen säga att dessat vå dagar verkligen varir bland de bästa på hela sommaren. Har hunnit så mycket på grund av att dagarna varit i stort sett oplanerade. Träffat min abästa änglar och verkligen kunnat njuta av varje sekund. Mycket njuta nu men det är det jag gör, hela tiden.

Känns som om jag hinner så mycket mer de dagar då jag inte har något inplanerat. En inplanerad grej måste passas och saker innan och efter blir oftast lidande då det som man "ska" göra måste hinnas med. Så nu när jag varken planerat eller kännt mig tvingad att göra en massa saker har jag njutit av sköna morgonpromenader, hårda spinningpass och en joggingtur. Och jag har verkligen inte känns mig tvingad till det och de har bara kommit till eftersom tiden helt plötsligt räckte till. Jag har städat mitt hem utan att känna att det var jobbigt och tog en massa dyrbar tid..  Jag har legat på stranden i sundbyholm, ätit trerätters lunch, spelat minigolf och grillat en massa, haft en spansk afton.. Och allt detta på två(!) dagar!!!! Fattar ni.... Jag skulle behöva en riktig semester...DÅ skulle jag hinna en massa massa massa saker!

Nu är det alltså bara 5 arbetsdagar kvar och sen är jag ledig i 9 dagar! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0