BUHÄÄÄ

Gud vad jag är omotiverad till detta tentaplugg. Men jag har varit duktig idag ialla fall. Gick upp innan 7 åt frukost och har sedan dess setat klistrad vid datan och inte en enda gång har jag surfat runt på nätet! Nu tar jag dock en paus. Har ätit lunch och ska ge mig själv 10 min att bara slö. Sen ska jag sätta igång med fråga 2 ja eller 3 eftersom jag hoppade över fråga 1 då den tar så lång tid. Det tar verkligen lång tid att skriva, 5 timmar för en fråga... och det är fem frågor! Och helst vill jag ju bli klar innan vi åker men det kommer aldrig att gå eftersom jag snart ska på personalmöte och på onsdag är vi borta på julfirande hela dagen... Så jag har lite mer tid idag och sen hela dagen imorn tills Andreas kommer hem eftersom det är så svårt att koncentrera sig när han är hemma...

Ne he.. nu är det slut på friden. Tillbaka till verkligheten en timme till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0