Det är över

Pust vilken dag! Jag kände på mig att föreläsningen imorse inte skulle besökas av många och så blev fallet. Jag hade alltså lika gärna kunnat tagit sovmorgon och bara gått på seminariet. Seminariet gick förövrigt riktigt bra och jag är verkligen nöjd! Det var det enda denna dag har bjudit på som varit gått också. Mitt tåg var försenat läääänge i Örebro så det tåg jag byter till i Arboga hade redan åkt iväg när jag rullade in på perrongen... Så jag fick vänta en hel timme!! Och vad finns det att göra i Arboga? NADA! Så istället för att vara hemma fem var jag hemma efter sex. Nu har jag just ätit god middag och duschat ialla fall så det börjar ordna upp sig. Och så har jag ju öppnat min julkalender också. Jag har två stycken så det blev alltså 6 chokladbitar att äta upp eftersom jag inte fått de förrän idag :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och bara vara för imorn har jag en fullspäckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0