Glatt besked!

vad fort dagen på jobbet gick idag och det var riktigt roligt att jobba med Zandra! Det var massa att göra och kunderna som annars brukar vara stressade av julen log sitt allra finaste leende trots att köerna ibland växte sig långa.

Såg också att vi ska ändra tillbaka till det gamla schemat efter jul något som innebär att jag får mindre timmar att jobba MEN jag anser att det ändå är till det bättre då jag ialla fall kan göra något på lördagskvällarna. Som det är nu åker jag tidigt på kvällen och kommer hem sent. Strax innan halv sju ramlar jag innanför dörren varannan lördag. Vilket efter dusch och småprat med Andreas resulterar i som idag en middag vid kvart i 9. Det är försent! Men jag klagar inte. Men jag tycker att det blir bättre såhär och kan se fördelar med att sluta fyra trots att det innebär mindre pengar i plånboken!

Nu ska jag gå till köket och pussa min älskling innan maten!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0