Helgen som gick

Vilken härlig helg jag hade. Dock gick den lite för fort.
Vi lämnade Eskilstuna runt 12 och tog oss till Malmköping och Plevnagården för en dag med massa mys. OCh mysigt blev det. Ansiktsbehandligen och massagen var skön, afternoonte var gott och julborden var långt över förväntan! Dock var bemötandet under all kritik! När vi kom dit fick vi egentligen inte någon information om tider utan fick fråga om allt och missade då både en och två saker. Vi kom dit fem i ett och klockan ett(!) hade de bokat in mig på spa fast de sagt att vi kunde komma mellan 12 och 2... Behandlingen var ialla fall bra även om jag fick slänga i mig bubbel på rummet....

Sedan missade de att informera oss om att vi själva måste säga till innan vi vill ha cognacsprivningen trots att de sa att det kan ni ta i samband med afternoonteet... Ja vi satt där och väntade men ingen kom. Som tur var fick vi den lite senare innan middagen.



Men vi är nöjda och det är alltid skönt att lämna hemmet för en dag och bara komma bort utan några måsten och bara umgås. Det kom ju snö på kvällen också så det blev som pricken över i:et!


Detta pepparkakshus var jag mäktigt imponerad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0