Hos farmor

Vaknade just till en tom lägenhet hemma hos farmor. Tror minsann hon kvistat iväg och spelat lite bingo. Själv lunkade jag ut i köket för att dricka vatten och värma en kanelbulle! Gott!

Har haft en väldigt mysig dag idag. Var i skolan till lite efter elva då jag bland annat fick tillbaka tentan som jag klarade med bravur! Så skönt! Åkte hem till farmor för lite mellanmål och sedan gav jag mig ut på stan. Handlade lite julklappar, nu är det inte många kvar. Tillbaka till farmor för lunch och sedan blev vi sittande vi bordet flera timmar med att äta hemmagjorda goda kakor och prata om tider som gått. Mycket mycket intressant, mysigt och trevligt. Känns riktigt bra att kunna umgås med farmor utan att det är en massa saker att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0