Skönt!

Det är så skönt när tiden för en gång skulle räcker till! Det har varit så skönt idag att verklligen ha varit ledig. Utn att känna stressen av att läsa något. Jag har en hel del kvar att göra men om jag planerar väl för nästa vecka hinner jag det ändå och då är det värt det!

Jag har hittills haft en underbart skön och mysig dag! Jag började dagen med frukost i ganska lugn och ro med Andreas innan han for till jobbet och jag till kusin vitamin. Där blev jag bjuden på en underbar lunch och det var verkligen berikande att bara sitta och prata. Så skönt. Sen tog jag mig en promenad hem för att svira om från mysbyxorna, det går inte för sig att se ut hur som helst när man ska träffa Madde på stan! Vi fikade lääänge, så mycket det finns att säga egentligen, vips hade nästan 3 timmar flugit fram och det var dags att säga hejdå. Nu har jagjust slagit in lite julklappar och ska strax gå till sylvia för att träffa Sarah några timmar tills Andreas slutar jobbet. Då ska jag gå hem och sova, ända tills klockan ringer och det är dags att gå upp och jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0