time to gooooo

Nu ska jag snart ut i kylan och gå mot tåget som tar mig till Örebro. Jag sitter och funderar på om jag ska orka gå till farmor och hämta cykeln eller om jag tar bussen. Det är ju såååå kallt men vore samtidigt skönt att cykla. Får se hur det känns lagom i arboga där tågbyte sker.

Idag har jag en föreläsning och sen har jag ett seminarium på eftermiddagen. Ska bli skönt när det är öven då har jag bara ett seminarium och en hemtenta över jul innan jag läst 30hp och folkhälsovetenskap A! Verkligen skönt! Och faktiskt inte alls så många dagar kvar i skolan! Näsat vecka 3 dagar och veckan därpå 2! Sååå skönt!

Ne he nu ska jag borsta tänderna pälsa på mig och dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0