trött på....


Så här trött ser jag alltså ut när Andreas väcker mig.

Godmorgon!
Här startade jag dagen tidigt! Magen kurrade när Andreas gick till jobbet så jag gick upp och gjorde en dunder frukost. Kokt ägg, två rostade smörgåsar och fil med kanel! Mums! Så nu är jag mätt och har kollat på tv4:as morgonprogram! Det gillar jag. Lite lagom mysigt.

Idag har jag en massa skoj framför mig! Jag ska strax sätta på mig lite kläder och ta mig en skön morgonpromenad, den blir inte så lång för det är lite jobbigt med snö i ansiktet. Sedan ska jag gå hem till Sarah och titta på hennes nya lägenhet och efter det blir det en god lunch på Kaka!

Jag är förövrigt trött på mitt bruna hår. Jag vill bli blond igen... Så ingen mer färgning nu. Jag är en blond människa. Även om jag kan tycka att det bruna klär mig så känner jag mig inte hemma i det. Ska låta färgen tvättas ur och bli lite dassig och sen ska jag börja lägga ljusa slingor i. Jag hoppas sen att de ska växa ut smidigt utan skarpa kanster så min naturliga färg kommer tillbaka såsmåningom. Det är den blonda färgen jag vill ha inte någon färgad fejkfärg, det är inte heller jag...

Ne he, nu kickar vi igång dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0