Underbara dagar!

Just nu lever jag i underbara dagar! Det är fint ute. Snön glittrar opch solen visar sig lite då och då för att påminna om oss tider som kommer! Det är jultider och jag njuter för fullt. Har spenderat de sista dagarna med människor jag tycker väldigt mycket om. Det började på topp i måndags och sen har det fortsatt i samma anda. Efter en bra meny på nyårsafton har jag varit med kusin vitamin ocg MIN underbara gudson på julbord, jag har hunnit med att träffa Sarah och idag ska jag ta tåget till Lina i Kungsör. Den hemtenta som ligger och gnager i samvetet får jag skjuta åt sidan några dagar till för att ta tag i ordentligt på måndag och då är det fullt ör som gäller så att jag kan njuta av semestern över jul!

Det finns verkligen inte ord för den glädje som bubblar inom mig. För mig, för min familj och för min ängel! Det kunde inte ha blivit bättre på något sätt. Den här tiden har vairt värd att vänta på så länge. Det är min tur nu!

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig helg:)

2009-12-18 @ 11:16:04
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0