Lax och pepparkakshus

Japp det är vad jag ätit sen frukost. Lagade en jättegod pasta med lax och massa avocado och diverse grönsaker. Sen kom mamma hit för att hämta en massa saker och vi passade på att åka till min kusin för en snabbvisit. Där fick jag upp ögonen för deras pepparkaksjis och eftersom det ändå skulle slängas högg jag in på det. Sista resterna av julen så att säga. Nu kan det äntligen bli vår. Summan av kardemumman är alltså att det är mitt fel att inte våren kommit eftersom jag inte ätit upp ett gammalt pepparkakshus och utan det är julen inte över på riktigt ( Andreas och mitt hus gick inte att äta på grund av att det blev mjukt och förstört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0