Mitt i

Hoppar in på datan för att i framtiden ha en aning om vad som pågick i mitt liv just nu.

Är mitt i en spontan flytt som är fullbordad imorn. Svårt att göra av med saker som jag trode betydde npgot men som tydligen var lätt att glömma. Nu är de borta. Skönt.

Julen var så där lugn och skön som jag ville. Var hos mamma och mormor hela dagen. Njöt, och klarade alla prov jag utsattes för.
Fick den absolut mest underbara julklappen av Andreas, en esspresso maskin, en riktig. Som gör Latté och allt som man vill. Vaddå, gillar jag latté? Det kunde jag väl aldrig ana. Ja jag blev överlycklig ialla fall det finns någon som vet något om mig och som vill visa det. MItt hjärta tog ett glädjeskutt av bara den anleningen. Inte bara för maskinen skull, nej då..

Nej nu ska jag hoppa upp från datastolen och slänga i mig lite käk innan shopping och kalas väntar.

Jag fyller år snart. 23. jag ska fundera på vad jag trodde jag skulle göra nu när jag var liten. Det kan inte vara bättre än verkligheten så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0