saknar ord

det finns så mycket ord men inga av de räcker till för att beskriva den känslan som jag känner varje gång du ser på mig. Jag kan inte uttrycka mig i ord och alla handlingar känns fjutiga. Det finns så mycket mer bakom orden älska, det finns en oerhörd tacksamhet för att du finns där. För att du låter mig leva. För att du försöker utan att begära tacksamhet. Jag kan inte annat än le, men mitt leende räcker inte heller till.... Om jag bara kunde ge lite av mina känslor till dig skulle du förstå hur mycket du betyder...

Mitt vackra leende finns bara för dig, för det är du som lärt mig le med hela själen igen... Ett ärligt och hoppfullt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0