det är snart över

Vilken vecka det har varit... lång och eländig till viss del. Men även solen har sina fläckar och så ock denna. Den började väldigt hektiskt med en hel massa projekt att slutföra på no time. ´Men det gick bra och jag tror jag lyckades göra någon nöjd och glad där i onsdags ialla fall. Sen vart det värre, mer tid över betyder mer tid till att tänka och det var länge sen jag och min hjärna var så oense som vi varit denna vecka. Men snart är söndagen över och imorn är det en ny dag och nya tag för typ 1000 gången. Men skam den som ger sig!

Att man kan längta så efter någon är för mig ofattbart. Jag bara önskar morgondagens kväll kommer fort. Gud vad jag saknar dina andetag, att känna att du lever. Snart är min längtan över.

Helgen blev både bra och dålig. Hade en lugn fredag, bakade 100 tals lussebullar och pepparkakor med mamma på lördagen och avrundade med glögg hos madde och på det en utgång. Söndagen ägnades åt lite mer bakande, en massa ångest och ett 8 timmars arbetspass. Thats it, men snart är denna helgen över.

Efter regn kommer solsken....

En sak kan jag bara inte förstå. Jag har alltid försvarat dig och gett dig en ursäkt att bete dig som du gjort... Men till vilken nytta? Jag trodde inte det om dig. Jag är i ärlighetens namn riktigt sårad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0