Dödstrött

Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig till jobbet. Jag är så slut i både kropp och själ. Jag har egentligen inte någon anledning till att jag är så trött som jag är men jag tror att det är en kombination av det trissta vädret, brsiten på sol och att alltid försöka hinna med så mycket som möjligt på de få 24 timmar som ett dygn erbjuder. Det är svårt att få till en fungerande vardag med allt vad det innebär och samtidigt försöka få alla runt omkring sig att känna sig prioriterade och nöjda. Ja jag vet jag måste lära mig säga nej men med ett nej kommer det dåliga samvetet som ett brev på posten...

Ja helgen har varit väldigt bra trots att den till största delen har inneburit jobb, Men jag hann med en trevlig kväll i fredags och en skön förmiddag igår med både träning och Taco med besök av världens bästa Sarah. Jobbade dock till 1 inatt och somnade nog inte förrän 4 vilket också kan vara en av orsakerna till min trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0