Min nya underbara

Jag har äntligen en ny mobil. Efter att jag kännt mig lite halv med min gamla mobil känner jag mig nu komplett. Om ni inte minns det så var det ju någon som tydligen tyckte att han behövde min andra gamla NYA mobil bättre än mig. Men nu har jag ialla fall en lite bättre och lite snyggare mobil som passar mig perfekt och den behöver mig så ni behöver inte ens funderar på om den skulle passa er för svaret är nej.

                       C905

                          Perfekta bilder

                    C905 har alla funktioner du behöver för perfekta bilder.
Smart kontrast balanserar ljus och färg. Ansiktsavkänning hjälper dig att
                                    sätta människan i fokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0