Mycket händer på kort tid

Just nu lever jag som på ett rullande band. Där det ena tar slut tar det andra vid. Det är jobb, jobb, träning. måltider ska planeras, kalas, peketinhandling, kärlek till livet till mig till dig, vänner, flytt hit och flytt dit. När jag kommer innanför dörren är jag hemma i max två timmar innan jag ska iväg igen. Det händer så mycket just nu på kort tid att jag är rädd att jag inte hinner njuta av nuet utan bara jäktar vidare.

Jag har mitt i all den här jäkten också börjat planera lite för min framtid. Jag tror jag kanske äntligen hittat en utbildning som skulle passa mig. Hälsopedagog. Och sen får jag inrikta mig på det som jag brinner för. Ja det är ialla fall mitt mål för nästa höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0