Så var steget taget

Japp jag lyckades faktiskt anmäla mig till kursen idag. Efter mycket om och men. Blev runtskickad först en hel del för att till sist få veta att jag måste gör det på nätet.. vilket slöseri med tid!

Tränat ett pass och lärt mig göra bot mot min onda rygg, lekt med min sötnöt Lenita, ätit pepparkakor, tvättat håret och myst med min katt.

Nu väntar film och levande ljus och kanske nåt att stoppa i magen. Det kurrar och jag är hungrig.

Imorn väntar Örebro och det avgörande sista delen i mitt beslut. Ska jag plugga ändå? orkar jag pendla? Bo hos farmor, vara utan min älskling i veckorna? Sakna alla här hemma och hoppas på att helgerna kommer fort? Nej det är inte så jag vill ha det. Trots att det är min framtid jag pratar om vill jag möta den glad och förhoppningfull. Inte lida mig igenom 3 år och bara längta tills jag nått framtiden. Nej så kan jag inte ha det.

Jag håller min tumme, önskar och viskar för mig själv och till högre makter; låt det gå vägen, låt mig få ha turen på min sida för en gång skull, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0