The best ever

Japp det är så jag väljer att sammanfatta min helg. Bäst bäst och ännu bättre. Jag har varit ledig när alla andra har varit ledig! Det är helt ofattbart vilken helg jag haft och allt har jag gjort tillsammans med den bästa.

Var på Taxinge i lördags och fick lite försmak på julen. Dock uteblev känslorna lite eftersom det var 10 grader varmt ute och det faktum ärr det är knappt mitten på november men det var härligt ändå! Nu börjar nedräkningen till första advent på riktigt.

Fredagen var en lugn dag med lite mys med grönsaker och en stor skål godis.

Dagens dag har gått i de lugna tempot. Har ialla fall lyckats bränna lite pengar på Tuna park. Skulle ha ETT nagellack men jag kunde inte bestämma mig för ett så det blev 3... 2 ganska snarlika.. men det spelar ingen roll.

Nu väntar lagad mat. Det är så lyxigt att kunna sitta här med musik i bakgrunden och få maten lagad.... Jag är lyckligt lottad och jag är medveten om det så jag njuter av varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0