I forbifarten

Laste mitt forra inlagg och nog nyns det att det ar skrivet i all hast. Massa stavfel och konstiga ord har och dar. Skrev det faktiskt precis ungefar sa dar en 2 minuter innan pappa hamtade upp mig sa nog ar jag forlaten. Ja och nu skriver jag bara lite i forbifarten. Jag ska skriva mer nar jag kommer hem om allt som veckan bjudit pa. Och vilken vecka det varit. Finns mycket kul att beratta och inte beratta om.

Jag kanner att resan gjort vad den skulle. Jag behovde fa lite distans och tid att tanka. Pa mig sjalv. Vad jag vill och hur allt ska bli. Det har varit nyttigt och det som jag kande innan jag akte har bara blivit bekraftat.

Det har varit sa lyxigt allting. Shopping, shopping, god mat, dyra drinkar som inte kostar nagonting har. ( i och for sig har det ju inte kostat mig nagonting men anda), typiska turistutflykter, delfiner, hajar, tapas, shopping igen, Starbucks..... mmm me like..

Vantar pa att vi ska bege oss till flygplatsen sa for att knyta ihop pasen lamnar jag ett avtryck och sager pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0