Längtar

Sitter vid mitt fönster och tittar efter dig.. Du borde komma snart för jag längtar som aldrig förr. behöver lite sällskap nu trots att jag haft det hela dagen. Men det har varit jobbigt idag. Ordentligt jobbigt. Nu behöver jag en närhet som inte bara yttliga bekantskaper kan ge. Jag behöver känna mig som den ängel du säger att jag är. Alla jordens länder finns för oss eftersom vi är ett folk som bor på denna jord. Vi kan göra det vi har till något stort. Låt mig flyga dit jag vill vara. Inte här i den verklighet som jag själv byggt upp idag.

Det här är undantaget som bekräftade regeln...

Hur kan det vara så svårt att ge komplimager till människor? Och vad är skadeglädje för glädje? Du Mr där, tror att du är så mycket bättre än alla andra va? Klagar på människor som du själv lika gärna kunde vara och som du säkert själv är i andras lika skadeglada ögon. Nej du äcklar mig med din jävla självömkan och se på mig jag är bäst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0