Lyckat

Ja ha, gårdagen var lyckad. Bio med kusin och sen en sväng till Harrys på det. Var dock nykter och av någon konstig anledning är det inte lika roligt att gå ut då. Men det var kul ändå.

Hur kan man övertyga någon som inte vill tro på det som sägs? Hur kan man få någon att lita på att det som sägs är sant? Att det kommer från hjärtat, är ärligt, UNIKT och underbart? Det går inte att jämför allt. Människor förändras och saker i livet gör att beslut fattas på olika sätt i lika situationer. Jag tror på det här, res med mig. Jag skulle dö, på fläcken, på en gång om jag skulle behöva gå. Det spelar ingen roll att jag klarade det förra gången. Det är inte samma sak, det här är är annorlunda, bättre. Det sitter redan i de innersta delarna av mitt hjärta, långt in i själen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0