Sexvideo och Folket

Igår var en bra dag. En alldeles förträfflig sådan. Började med 70 års kalas. Mormor tanten blev ett år äldre men kände sig 4 kilo lättare och ett år yngre. Kan bero på kålsoppan hon levt på en vecka för att med gott samvete klara av kalasets tårta. Dagens gamlingar säger jag bara...

Förfest med Sarah där några låtsas sexvideos spelades in. ha ha säger jag bara, ber till Gud att ingen installerat hemliga kameror i Sarah vardagsrum då är det youtube som gäller...Hamnade så småningom på Harrys där Lenita och Tina med bror invigde mig i fotografiernas värld vilket resulteradei att jag ofrivilligt så här dagen efter kommer vara med i Folket imorn. Varför är det som verkar som en så bra idé ena dagen skrämmande den andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0