Tänker

Jag stör mig på ett ljud som inte hörs... Det borde faktiskt låta mycket mer just nu.

Jag undrar hur allt hade varit idag om du inte låtit mig gå så lätt, om du sett lite längre fram i tiden. Försöker att inte tänka på det men ibland kommer tanken och undran tillsammans med alla borde tankar. Kanske hade allt sett annorlunda ut om jag gjort allt som jag borde och inte som jag gjorde.

Börjar på nytt allt som oftast men nu har jag lyckats hålla mig stabil ganska länge trots att det spökar just nu i min hjärna. Jag borde inte gjort som jag gjorde igår.... Fast å andra sidan var det underbart, allt var perfekt så jag ska nog se det så. Så spontant och så... olikt mig.

People kill and people dying...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0