Äntligen

Jaaaaaaaa!!! Nu är det äntligen bokat och klart! 13 oktober åker pappa och jag till Valencia. 5 dagar ska vi bara ha det så bra! Äta god mat, dricka goda drinkar, vin, café con leche.... Bocadillos, tapas, pescado... mm... ja det ska ärligt erkännas det är maten som lockar mest. Ja och shoppingen då så klart men åh vad jag längtar!

Vad kul att åka med pappa, jag vet att vi alltid har det så roligt + att jag känner att jag alltid kan göra vad som mig faller in. Jag vet att han inte sitter och spionerar på mig. Han lita på mig precis som jag litar på honom. Jag kommer kunna festa, shoppa och röra mig fritt trots att pappa håller ett vakande men litande öga på mig! Ja det blir toppen. Jag behöver det här, en nystart, en början på mitt nya liv som jag redan invigt. 1 vecka.... Nu kommer prövningen i helgen, det blir tufft.

Ikväll blir det Boshops, det står skrivet i sten. Och som nämnts i tidigare inlägg så det som är skrivet i sten fast, det sker. Är sugen på öl, jag är sugen på öl.... konstigt, det är mycket som händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0