Det är så dåligt

Jag har haft en omtumlande helg. Invigde helgen på Bishops och hade otroligt kul. Det som däremot hände sen är något som jag aldrig någonsin trodde skulle kunna hända. Så skrämmande men bara ytterligare ett bevis på att jag valt rätt väg.

Hela lördagen gick åt till jobb från 10-01 och söndag 10-23.... Inte mycket att skriva om då kan man tänka. Men se där vad fel man kan ha.

Jag är så jävla arg rent ut sagt och jag är inte riktigt säker på vem jag ska rikta min ilska till. Hur kan man för det första säga a men inte b? Jag blir störd av detta. Det gnager i mig. Men jag har mina aningar om var det kommer ifrån det måste det göra varför skulle någon annan säga så? Ja och då ska jag bara tala om en sak. Jag har ALLTID läst klart en sida innan jag börjat på en ny. Skulle ALDRIG falla mig in att läsa två stycken samtidigt. Jag är inte tillräckligt elak för att klara något sådant.

Varför är det så kul att prata om andra? Och då bara i negativ bemärkelse. Chocka omvärlden, säg något positivt, var den människa som sprider glädje omkring dig!

Låt mig leva mitt liv, det som äntligen börjar bli ett liv.
Jag har en dag till att klara av sen är det min tur att säga, I did it! Jag har klarat en hel vecka, inte bara 4 kvällar utan 7 kvällar och 7 dagar! Men det är människor som gillar att gotta sig i andras olycka (och just nu påhittade skit) som gör att folk inte klarar av att prestera så bra som de vill. Jag hade kunnat trilla tillbaka där, men icke, det är ni knappast värda.

Jag vet hur det var, du vet hur det var, jag vet vad som hände, du vet vad som hände. Inget annat, ingen jävla modifierad sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0