Det är så typiskt

Jag som så hade sett fram emot den här fredagen. Jobb, träning, kina och bio med kusin vitamin. Men så går den lilla damen och blir sjuk.. Hur vågar hon.. Ja man kan ju inte rå för vad bacillerna tar sig för men ändå. Det var tråkigt. Men en ny dag är inbokad så det blir bra till slut.

Trots detta missöde har fredagen hittils bjudit på en underbar dag på alla sätt och vis. Efter ett underbart härligt uppvaknanden tittade solen fram, fick jobba med min ängel, människor var glada, jag är på ett toppenhumör, allt har bara glidid på idag... Imorgon är det 25 års fest och jag är bjuden...

Känner mig otroligt stolt över mig själv idag. Jag härdade ut och jag tog inte ens tid. Efter jobbet åkte jag till gymmet trots att jag inte sovit många timmar och egentligen skulle behövt sova typ 7 till men det var självförvållat och värt varenda icke sovandes timme. Och väl på gymmet började jag smått undra om jag var galen, orkade knappt ta mig upp till omklädningsrummet. Men helt plötsligt stod jag på bandent och den lätta uppvärmingen på högst 10 min som jag tänkte att jag skulle härda ut blev helt plötsligt en halv mil lång och fort gick det. Tror nästan det var personligt rekord i kuperad terräng. Med endorfinerna sprutandes kastade jag mig ner gymmet för att styrketräna och så roligt det var! La på och fick tips för bättre träning så imorn kan jag nog vänta mig en välkommen träningsverk.
´
Min älskade Sessan är den bästa, hon ligger i mitt knä och kurrar. Finns det en större kärlek? Så äkta och ärlig?

Ge mig ett jobb, rutiner och mandariner.,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0