Drömmar som blev sanna

Idag är det dagen som jag väntat på så länge. Idag kan jag för första gången på väldigt länge säga; ja jag gjorde det. Jag klarade av det. Jag har fått en dröm uppfylld. Det känns underbart. Vägen till dagens lycka har varit kantad av både berg och småsten. Men det har varit värt alla frustrationer i världen. Det har varit normala motgångar och inga som jag kan relatera till mig själv.

Måste säga att jag inte nått min dröm och det inte varit för en annan dröm. En dröm som jag aldrig kunnat påverka utan det var högre makters förtjänst. Kan inte förstå att jag får vara med en sådan människa som man bara drömmer om. Som gör allting så rätt utan att tänka på det. Som är sig själv och gör det så rätt. Det bästa är att det hjälper mig så otroligt mycket utan att vi pratar om det. Tänk att få vara någons.. Att inte bara vara någon..

Hade en så underbar ledig dag igår. Blev bjuden på hemlagade hamburgare av min hjälte. Tog en höstpromenad och såg en orm.. ha ha en kopparorm. Drack latté med en vän från förr och avslutade kvällen med spicyhot och min dröm.

Såg oskyldigt dömd och det finns potential i den serien.

Man måste slösa energi för att få energi, men det gäller motion och inte genom att sura eller för att orka bry sig om saker som inte egentligen spelar någon roll. Släpp den negativa energin och sup in den friska nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0