En annorlunda helg

Blev en alldeles otroligt omväxlande helg. Vet inte riktigt hur det kom sig men sov bara 1,5 timmar i natt och det känns just nu i hela kroppen. Det som bara skulle bli ett glas vin eler två blev plötsligt många fler.... Men så skoj det var.  Lenita och Kathrin var suveräna på att klunka. Ja och det började bra men urartade lite på slutet. Många hemska minnen kom upp och känslor som jag inte trodde fanns där blev plötsligt väldigt tydliga och självklara. Jag trodde ärligt talat att jag skulle ha gått vidare, ja inte glömt men accepterat. men nej.. så idag efter jobbet tog jag med Tommy till kyrkogården. Det var så skönt att vara där, snabbt men ändå. Det var så jag hade tänkt det. Inga tårar, inget mesande men det kom några tårar och jag fick gömma mig i din famn. Det fanns nog bara några tårar kvar efter alla som kom igår. Gud vad jobbigt det var.
 Du skulle ha fyllt 29 igår.. nästan 30. Jag tänker så mycket på vem du skulle ha varit och vad du skulle ha gjort. På allt du inte hann och på saker du drömde om. Det är otroligt att längtan kan vara så stark ibland och så tung att bära. Det måste finns ett efter det kan inte bara vara ett slut. Vad finns efter universum? Det var en hare där, jag tror att det var du. Du är min bror, jag vet att vi ses igen därför var du inte, du är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0