Lördag

Godisets egna dag. Och igår var det fredag, dagen före godisdagen. Den dagen som är full av förväntningar. Folk är gladare, de slappnar av och ser fram emot helgens ledighet. Igår var en bra fredag. Jag tjuvstartade lite och hede ledigt igår. En helt ledig dag som jag verkligen njöt av. Jag tog en välförtjänt sovmorgon, gick på bodypump, fikade med Lenita  och avslutade kvällen på Raw och ett coverband. En mycket härlig kväll. Som i sagornas värld. perfekt. Jag var prinsessan och du min prins. Ha hahha ja eller inte direkt men jag kände mig som en prinsessa ialla fall.

Dagen idag har varit lite mer tung, jobbade imorse men som alltid kan jag aldrig sova när jag har alkohol i kroppen, ytterligare ett bevis på att jag inte ska dricka. Men efter ett tag kommer man in i den där bakisrytmen och då flyter det på bättre. Skulle haft tjejmiddag med pajbakning men det blev inställt i sista stund så jag tog mitt pick och pack och drog iväg på funktionell träning. Storhandlade och unnande mig grillad kyckling och majskolvar. Mums. Nu ska godisdagen avslutas med just lördagsgodis och mys.

Det är härligt när det blåser motvind och man känner hur det riktigt ruskar tag i en och skakar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0