Något är på gång

Jag känner det! Springer på vänner och bekanta både här och där. Kanske är det ett tecken på att jag borde byta miljö ett tag. Härligt att träffa dessa människor jag blir så glad! Det som gör det extra härligt är att de verkar som om de också blir lika glada över att se mig.


Det finns så mycket som jag saknar i mitt liv från förr. Men det som jag förlorat hoppas jag att jag ska få tillbaka tusenfallt, för det förtjänar jag. Det finns inget som ersätter något som man förlorat men det finns saker som kompenserar saknaden på ett annat sätt ,dom fyller ett annat tomrum. Fyll hela mig med nya minnen. hjälp mig glömma de hemska och ge mig nya härliga minnen att se fram emot!  Jag älskar att leva i det nuet som framtiden skapat åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0