Pajbakning

Ja två dagar i rad har börjar bra! Idag har jag varit ledig, sovit ganska mycket. Tror att min kropp är trött på mig. Den vill bara få vara ifred ett tag så den sover. Och det är skönt.

Åt en tidig lunch eller sen frukost idag med Lenita på espresse house (har äntligen efter många om och men gett mig och stavar nu det rätt). Det var mysigt. Kände att jag bara behövde vara i hennes närhet om så bara för ett litet litet tag.

Nu ska jag snart iväg och baka paj. Det ska bli den bästa ever.. Kan inte bli bättre.

Jag har fått en present, jag kan aldrig någonsin påminna mig om att någon gett mig något spontant bara för att jag är jag.. Kanske har jag hamnat i den framtid och dröm som jag så länge velat ha.

Core hanns också med på förmiddagen och tur var det för någon muskelstep blev det ju inte av. Men jag överlever nog även det.

Skin skin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0