Shopping

Det är så härligt underbart att shoppa. Jag går runt där i min egen lilla värld och funderar ut en massa häftiga och snygga outfits som jag bara måste införskaffa. Problemet är bara det att jag oftast hinner glömma bort vad tanken med ett visst par byxor var eller den helt vanliga t- tröjan som hade så mycket potential innan jag kommer hem. Allt som oftast hittar jag kläder i garderoben, bortglömda och med prislappen kvar. Skumt... Och jag som aldrig har något att sätta på mig..

Japp jag handlar alldeles för mycket kläder, jag vet. Jag borde spara, jag borde köpa en ny soffa, jag borde byta ut mina madrasser, jag borde kanske spendera lite mindre pengar på skor och jag borde äta ute mindre. Men det tänker jag inte göra. Jag sparar redan mer pengar än de allra flesta, jag behöver egentligen ingen ny soffa, jag trivs med den jag har. Mina madrasser duger. De börjar bli gamla men jag sover jätte skönt. Det finns mycket som jag borde men att äta ute och shoppa är min lyx. Jag röker inte, försöker att inte äta en massa onyttiga saker, jag tränar regelbundet, super inte hejdlöst, betalar alltid mina räkningar i tid, kan alltid hänga på när något händer, lånar ALDRIG pengar. Jag tycker helt enkelt att jag förtjänar min shopping och mina slösade pengar på stadens cafeér. Det är ändå mina pengar som jag slitit hårt för och som jag tänker njuta fullt ut utav på min fritid. Kanske skulle en öl på bishop ikväll vara kryddan på moset eller om jag ska vänta med det tills imorn.

Nu väntar muskelstep, lax och räksoppa följt av ännu mer shopping, stan är uppe till 9 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0