Sover som en björn

Jag är så okontrollerat trött just nu. Igår sov jag hela dagen förutom när jag var på lunch med Madde och när jag åt kräftor. Sov hela natten och sov nu efter jobbet igen. Trots det sitter jag här som en zombie och orkar egentligen inte ta mig iväg till träningen. Men det ska jag göra ändå. Har varit för mycket slappande nu och kanske är det därför jag är så trött.

Har haft en jättebra dag på jobbet. Riktigt kul var det att jobba och jag klarade av allt det som jag så länge fasat över. Nya prövningar imorn, men det gick ju bra idag så det går bra imorn!

Har just ätit ett super gott mellanmål och sitter med en kopp kaffe. Det borde ju sätta lite energi på kroppen! Snälla! Bodypump för mig halv sex måste packa väskan alltså....
 
Time to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0