Tanken som växte

Det blev inget skrivande igår om one night stands.. Låg nämligen i sängen hela dagen och tog det så lugnt, såg tre filmer utan att kolla hihi det ni... Tog en underbar höstpromenad (även om det rådde delade meningar om promenades vara elller icke vara)  tillsammans med med den bästa. Men efter mycket om och men fick jag min efterlängtade take a way kaffe. En flicka får alltid sin vilja igenom.....

Så då, tillbaka till min tanke. Jag tror bestämt att ett o.n.s handlar om bekräftelse. ja och tillfällig njutning då möjligtvis. Något som oftast faller på mannens lott. Svårt för en tjej att komma till samma nivå som killar så där bara(ledsen killar att göra er besvikna) Jag tänker så här, visst kan det vara spännande men hade det inte varit mer spännande att bara sluta där vid kyssarna och gått åt varsitt håll och slupit pinsamheterna på morgonen och istället få fantisera om hur underbart det HADE kunna bli? För bra kyssar är bättre än en dåligt sex...

Jag har fått en present till, varma tofflor för att jag fryser.... Nu är jag varm, hela jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0