Åter igen

Hann ner till gymmet igen efter maten. Blev Afro och Core med super söta Hanna! Vilken tur att hon skulle ner annars hade jag aldrig tagit mig dit... Så mycket roligare det är att träna med någon trots att man inte säger något under passet men det är bara den där känslan av att inte vara ensam och så finns det ju massa snack tid innan och efter!

Dagen idag har varit bra men det känns som om jag kunde gett lite mer trots att jag varit ute och gått, tränat core + lite styrka, varit på stan, tränat igen och så. Jag borde alltså känna mig nöjd och det gör jag till viss del men en liten del av mig nämligen den elaka djavulen skrattar rått och säger att jag minnsann borde tagit ut mig mer på promenaden, tränat med tyngre vikter, mm. Jag borde inte ätit mer bla bla bla. Men va fan! Jag njöt av promenaden och maten var god och jag var inte mätt efter första omgången. Inge mer tankar på det!! Vilken härlig dag jag haft alltså!

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

afro är riktigt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0