Bakning

När jag varit och tränat tog jag vägen förbi affären för att köpa majskolvar och väl där bestämde jag mig för att baka en smulpaj med blåbär Valborg till ära. Fast det är mest för min älsklings skull faktiskt. Så det var andra gången för idag jag bakade.

Träningen var jobbig idag. Gick "bara" på core och det räckte för min söndertränade mage just idag. Men innan passet hann jag med att träna mina dipps som ska vara 8 st klockrena i slutet av augusti. Klarade faktiskt 8 två gånger idag även om de inte var helt perfekta, but still. Nu vet jag att målet i augusti är inte helt omöjligt att nå.

Är fortfarande trött och till lunch fick det bli lax, majskolvar och lite grönsallad enkelt, snabbt coh gott. Fast det enda min kropp skriker efter är pharma och mozarella.... Men jag stod emot i affären. Jag menar någon måtta måste det ju vara; 5ggr den här veckan redan. Men får se, det kanske blir det till middag ikväll på jobbet om jag kanske lyxar till det lite och köper en macka där... Hm.. tanken är ju lockande.

Nej nu ska jag slänga mig på soffan en halvtimme och lyssna R.E.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0