dagen idag

ja ha då sitter jag här igen och har just lärt lite i min Allt i Hemmet som damp ner med posten idag. Jag ska strax hitta något i garderoben som jag vill ha på mig idag och sedan ta mig ner på stan för en fika med Madde. Jag är redan hungrig trots frukost och efter det banan och kaffe så det får nog bli en tidigt lunch. Jag kanske ligger efter med maten... Blev ju ingen riktigt middag igår så det är ju inte helt otänkbart ialla fall.

Ikväll väntas det mys med Ricard och Hanna iform av middag här hemma som Ricard och Andreas ska bestämma vad det blir. Och Hanna har baka brownies! Mums! Så jag har en dag att se fram emot som redan börjat bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0